Kā iegūt LEI kodu mazāk nekā 10 minūtēs

Satura rādītājs

Saņemiet savu LEI
Aizpildiet mūsu pieteikuma procesu tikai dažās minūtēs.
Gatavs 15 minūtēs

Ievads

Mūsdienu digitālajā ekonomikā ātrums ir būtisks. Neatkarīgi no tā, vai reģistrējat jaunu ieguldījumu kontu, dibināt finanšu uzņēmumu vai gatavojaties izpildīt atbilstības prasības, derīga Juridiskās personas identifikatora (LEI) esamība bieži vien ir pirmais solis. Labā ziņa? Tagad jūs varat iegūt LEI kodu mazāk nekā 10 minūtēs, pilnībā tiešsaistē — bez dokumentu aizpildīšanas, kavēšanās un sarežģītiem procesiem.

Kas ir LEI kods un kāpēc tas ir nepieciešams?

LEI kods ir globāli standartizēts 20 rakstzīmju burtciparu identifikators, kas ļauj finanšu iestādēm un darījumu partneriem unikāli identificēt juridiskās personas. Tas ir nepieciešams saskaņā ar starptautiskajiem noteikumiem, tostarp MiFID II, EMIR un Dodd-Frank, īpaši uzņēmumiem, kas nodarbojas ar vērtspapīru tirdzniecību, atvasinātajiem instrumentiem vai pārrobežu finanšu darbībām.

Saskaņā ar GLEIF datiem, 2025. gada jūnijā pasaulē ir vairāk nekā 2,78 miljoni aktīvu LEI. Tikai 2025. gada pirmajā ceturksnī vien tika izsniegti vairāk nekā 92 000 jaunu LEI — tas pierāda, ka pieprasījums turpina augt. GLEIF arī norāda, ka LEI uzlabo caurredzamību, risku pārvaldību un savietojamību finanšu sistēmās.

Ja jūsu uzņēmums sadarbojas ar bankām, brokeriem, klīringa namiem vai finanšu platformām, derīgs LEI nav izvēles iespēja — tas ir būtiski nepieciešams.

Kāpēc ātrums un vienkāršība ir svarīga

Daudzi pakalpojumu sniedzēji joprojām piedāvā LEI reģistrāciju, izmantojot garas veidlapas vai lēnu manuālu pārbaudi. LEI System mēs izmantojam citādu pieeju. Kā oficiāls Reģistrācijas aģents, mēs esam vienkāršojuši visu procesu līdz pieciem vienkāršiem soļiem, kurus var pabeigt tikai dažās minūtēs.

Kā iegūt LEI kodu – soli pa solim

  1. Dodieties uz LEI pieteikuma lapu
    Jūs atradīsiet pārskatāmu, mobilajām ierīcēm piemērotu veidlapu, kas vienlīdz labi darbojas gan datorā, gan viedtālrunī.

  2. Ievadiet uzņēmuma informāciju
    Ja jūsu uzņēmums ir reģistrēts valsts uzņēmumu reģistrā, lielākā daļa lauku tiek aizpildīti automātiski. Mazāk rakstīšanas, mazāk kļūdu.

  3. Izvēlieties reģistrācijas periodu
    Izvēlieties viena gada termiņu vai ietaupiet ar vairāku gadu plānu — īpaši noderīgi, ja vēlaties samazināt administratīvos uzdevumus.

  4. Veiciet drošu maksājumu ar vēlamo metodi
    Mēs pieņemam populārākās maksājumu metodes, tostarp banku saites, kredītkartes, Stripe un PayPal.

  5. Saņemiet savu LEI — ātri
    Tiklīdz jūsu maksājums ir pabeigts, mēs automātiski elektroniski pārbaudām jūsu uzņēmuma datus. Vairumā gadījumu LEI tiek izsniegts tikai dažu minūšu laikā.

Vai jums jau ir LEI?

Ja jūsu LEI termiņš tuvojas beigām, jūs varat atjaunot savu LEI kodu šeit, atkārtoti neievadot savus datus. Mēs ātri nokārtosim atjaunošanu un paziņosim jums, kad tas būs pabeigts.

Vēlaties mainīt pakalpojumu sniedzēju? Jūs varat pārnest savu LEI uz LEI System vienkārši, bez nepārtrauktības zaudēšanas vai sarežģījumiem.

Mēs esam publicējuši arī praktisku rokasgrāmatu: Kā atjaunot savu LEI kodu – noteikti iepazīstieties ar to, ja pārvaldāt vairākus kodus vai plānojat uz priekšu.

Kāpēc izvēlēties LEI system?

Lai gan mēs esam jauns uzņēmums, mūsu pamatā ir pieredze un caurredzamība. Lūk, kas mūs padara atšķirīgus:

  • Ātrums – Lielākā daļa klientu saņem savu LEI 5–10 minūšu laikā.

  • Vienkāršība – Mūsu lietotāja saskarne ir veidota, lai novērstu sarežģījumus.

  • Vērtība – Mēs piedāvājam vienas no konkurētspējīgākajām un caurredzamākajām cenām pasaulē, ar papildu ietaupījumiem vairāku gadu reģistrācijām.

  • Pārklājums – Mēs atbalstām vairāk nekā 200 jurisdikcijas.

  • Uzticamība – Mēs esam RapidLEI, vienas no pasaulē vadošajām LOU, verificēts partneris.

Mēs neuzticam atbalstu ārpakalpojumu sniedzējiem. Ja jums ir jautājums, jūs runāsiet ar kādu, kurš pilnībā pārzina LEI procesu.

Kāpēc tas ir svarīgi jums

LEI nav tikai birokrātiski identifikatori. Tie:

  • Nodrošina atbilstību starptautiskajiem tiesību aktiem

  • Veido uzticību ar darījumu partneriem un iestādēm

  • Atbalsta ātrāku pievienošanos bankām un tirdzniecības platformām

  • Samazina krāpšanas riskus, radot caurredzamību īpašumtiesību struktūrās

Kā skaidro GLEIF, LEI globālā ieviešana palīdz finanšu iestādēm pieņemt uzticamākus un zemāka riska lēmumus.

Kopsavilkums: kāpēc LEI system ir gudrāka izvēle

LEI koda iegūšanai nevajadzētu būt sarežģītai, dārgai vai laikietilpīgai — un ar LEI System tā nav. Mēs apvienojam ātrumu, vienkāršību un akreditētu drošību, lai sniegtu jums reģistrācijas pieredzi, kas darbojas tā, kā to sagaida mūsdienu bizness: tiešsaistē, ātri un bez sarežģījumiem.

Kā GLEIF oficiāls Reģistrācijas aģents, mēs nodrošinām globāli uzticamu procesu, ko atbalsta ekspertu atbalsts un caurredzama cenu noteikšana. Neatkarīgi no tā, vai piesakāties pirmo reizi, atjaunojat termiņa beigām tuvojošos kodu vai pārejat no cita pakalpojumu sniedzēja, LEI System nodrošina, ka jūs saglabājat atbilstību, netērējot laiku vai resursus.

Ja meklējat uzticamu partneri, kas novērtē jūsu laiku un izprot jūsu atbilstības vajadzības, LEI System ir labākā vieta, kur iegūt savu LEI kodu — ātri, droši un ar pilnīgu pārliecību.

👉 Sāciet savu LEI reģistrāciju tagad un pievienojieties tūkstošiem uzņēmumu, kas jau vienkāršo atbilstību ar LEI System.